Archiwum przetargów 2007 |
DATA: 12.11.2007r. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia publicznego Odpowiedzi na pytania z dnia 26.11.2007r Pismo BN/ 341/6/BI/2007z dnia 12.12.2007r. - dotyczy wyboru Wykonawcy odpowiedzi na pytania z dnia 20 i 21.11.2007r.
DATA: 1.06.2007 r. NAZWA ZADANIA: Rozbudowa sali widowiskowo sportowej przy szkole podstawowej nr 2 w Polkowicach: ZAKRES: Roboty budowlane NR SPRAWY: 2/2007 (BZP 108 poz. 31412 w dniu 01.06.2007 r.) Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY z dnia 28.06.2007r. Ogłoszenie o przetargu z dnia 01.06.2007r DATA 02.05.2007 r. NAZWA ZADANIA: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przedmościu - budowa sali gimnastycznej etap II (stan wykończeniowy pomieszczeń do nauki w części budynku sali gimnastycznej) ZAKRES: Roboty budowlane NR SPRAWY: BN341/5/BI/07 (BZP 87 z dnia 02.05.2007 r. pozycja 25156) Unieważnienie przetargu z dnia 06.06.2007r Pytania i odpowiedzi z dnia 25.05.2007r. Pytania i odpowiedzi z dnia 23.05.2007r Ogłoszenie o przetargu z 02.05.2007 - szkoła w Przedmościu DATA: 27.03.2007r. Zawiadomienie o wyborze oferty Ogłoszenie o przetargu z 27.03.2007r. - TBS NR 11 Etap I i II DATA 26.03.2007 r. NAZWA ZADANIA: Budynek mieszkalny wielorodzinny TBS nr 10 - etap II w Głogowie przy ul. Kazimierza Sprawiedliwego/K. Oleśnickich osiedle Piastów Śląskich. ZAKRES: Roboty budowlane NR SPRAWY: 3/2007 (BZP 63 z dnia 26.03.2007r. pozycja 18620) Zawiadomienie o wyborze oferty Pytania i odpowiedzi z dnia 20.042007 r. Pytania i odpowiedzi z dnia 19.04.2007 r. Ogłoszenie o przetargu z 26.03.2007 r. - TBS nr 10 etap II DATA 26.03.2007 r. NAZWA ZADANIA: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przedmościu - budowa sali gimnastycznej etap II (stan wykończeniowy pomieszczeń do nauki w części budynku sali gimnastycznej) ZAKRES: Roboty budowlane NR SPRAWY: BN341/3/BI/07 (BZP 63 z dnia 26.03.2007 r. pozycja 18619) Ogłoszenie o przetargu z 26.03.2007 - szkoła w Przedmościu DATA: 30.01.2007r. NAZWA ZADANIA: Modernizacja boisk sportowych przy ul. Jesionowej oraz ul. Sztygarskiej w Polkowicach ZAKRES: Roboty budowlane NR SPRAWY: 1/2007 (BZP 24) _________________________
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY pismo TI/304/2007 Z DNIA 16.03.2007R. _________________________ Rozstrzygnięcie protestu _________________________ Protest nr 3 _________________________ Pytania i odpowiedzi z dnia 23.02.2007r _________________________ Pytania i odpowiedzi do SIWZ Pytanie 1 Pytanie 2 strona 1; strona 2 ; strona 3 ; strona 4 ; strona 5 ; strona 6 ; strona 7 _________________________ Rozstrzygnięcie protestu nr 2 _________________________ Modyfikacja SIWZ Nr 2 z dnia 08.02.2007r. _________________________Protest 2 _________________________ Protest strona 1; strona 2; strona 3; strona 4 _________________________ Modyfikacja SIWZ _________________________ Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 27 z dnia 02.02.2007 POZYCJA 11504SPROSTOWANIE _________________________ Biuletyn Zamówień Publicznych Nr 24 z dnia 30.01.2007POZYCJA 10780OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Polkowice: modernizacja boisk sportowych przy ul. Jesionowej oraz ul. Sztygarskiej w Polkowicach Publikacja obowiązkowa. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Polkowice, do kontaktów: Mariusz Lamla, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 7249710, fax 76 8474154. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polkowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych "Inwestor" sp. z o. o., inż. Szponar Józef, mgr inż. Krzyszkowska Ewa, ul. Stawna 4F, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8340087, 8340089, fax 076 8340087, 8340089, www.inwestor.glogow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych "Inwestor" sp. z o. o., inż. Szponar Józef, mgr inż. Krzyszkowska Ewa, ul. Stawna 4F, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8340087, 8340089, fax 076 8340087, 8340089, www.inwestor.glogow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych "Inwestor" sp. z o. o., inż. Szponar Józef, mgr inż. Krzyszkowska Ewa, ul. Stawna 4F, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8340087, 8340089, fax 076 8340087, 8340089, www.inwestor.glogow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja boisk sportowych przy ul. Jesionowej oraz ul. Sztygarskiej w Polkowicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Polkowice, ul. Jesionowa i ul. Sztygarska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa boisk sportowych wraz z odwodnieniem przy ul. Jesionowej oraz ul. Sztygarskiej w Polkowicach: 1/ul. Jesionowa -boisko do gry w piłkę ręczną -powierzchnia z poboczami 1.114,56 m kw. -nawierzchnia syntetyczna z trawy syntetycznej - boisko do gry w koszykówkę i siatkówkę - powierzchnia z poboczami 420,54,m kw. - nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa-gumowa - chodnik Polbruk- powierzchnia 212,00 m kw. 2/ul. Sztygarska - boisko do gry w piłkę ręczną -powierzchnia z poboczami 1.198,62 m kw.- nawierzchnia syntetyczna z trawy syntetycznej - boisko do gry w koszykówkę i siatkówkę- powierzchnia z poboczami 469,74 m kw.- nawierzchnia syntetyczna poliuretanowo-gumowa - chodnik Polbruk-powierzchnia 238,50 m kw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.22.21. 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 29.06.2007 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. zakres ich działalności obejmuje wykonanie robót budowlanych, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.wykażą wykonanie minimum 1-go boiska o nawierzchni z trawy sztucznej o powierzchni minimum 800 m kw. oraz 1-go boiska o nawierzchni z poliuretanowo - gumowej o powierzchni minimum 400 m kw. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj, a/ posiadają środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniej niż 200.000 zł b/są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku ze zm. -Prawo zamówień publicznych 6. udzielą 3-letniej gwarancji na roboty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę, na zasadzie ( spełnia- nie spełnia) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty 1. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ cena w ofercie powinna być podana cyfrowo i słownie. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. W miejscu " nazwa i adres wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące konsorcjum ( wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) 2. Oferta cenowa - Zał. nr 2 do SIWZ Cenę oferty należy obliczyć na podstawie kosztorysu ofertowego, opracowanego metodą uproszczoną. Kosztorys ofertowy należy opracować wg. dołączonych do SIWZ przedmiarów. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - ofertę podpisuje pełnomocnik. 3. Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokumenty podpisuje pełnomocnik. 4. Dowód wpłaty wadium 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu -art. 22 ust. 1 pkt1- 4 (zał. nr 3 do SIWZ) 7. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust.1 pkt 1-10, ust. 2 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych ( zał. nr 4 do SIWZ) 8. Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z projektem, placem budowy, warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowy i nie wnosi zastrzeżeń (zał. nr 5 do SIWZ) 9. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 200.000 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez kilku wykonawców w/w informacja może być od jednego wykonawcy lub kilku wykonawców, ważne jest aby łączna zdolność kredytowa bądź łączna wielkość środków finansowych spełniała warunek w/w kwoty. 13. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności (zał. nr 6 do SIWZ). Do oferty należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia,w tym dla osób przewidzianych do pełnienia funkcji kierowniczych na budowie, kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego stwierdzającym przynależność do Izby. 15. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie( zał. Nr 7 do SIWZ) 16. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku ich nie występowania - oświadczenie wykonawcy, że podmioty (podwykonawcy) nie będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia ( zał. Nr 8 do SIWZ) 17. Ważna aprobata techniczna ITB lub rekomendację techniczną ITB na nawierzchnię poliuretanowo-gumową oraz nawierzchnię z trawy syntetycznej. 18. Atest higieniczny PZH na oferowaną nawierzchnię poliuretanowo-gumową oraz nawierzchnię z trawy syntetycznej. 19. Dopuszczenie oferowanej nawierzchni poliuretanowo-gumowej do instalacji na podkładzie mineralno-syntetycznym. Dopuszczenie to musi być potwierdzone w karcie technicznej produktu wydanej przez producenta oraz w aprobacie technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB. 20. Autoryzacja producenta na wykonanie nawierzchnia z trawy syntetycznej oraz nawierzchni poliuretanowo-gumowej. 21. Harmonogram realizacji robót ( rzeczowo-finansowy) w układzie miesięcznym. 22. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zmówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: 1. Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych wykonawców do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykazu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3. Oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt.5,6,7,8,9,10,11,13-oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z wykonawców. Przy składaniu dokumentów z pkt.14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21- można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje pełnomocnik SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inwestor.glogow.pl. Opłata: 90 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Na wniosek wykonawcy, Inwestor zastępczy tj PUIiP "Inwestor" sp. z o.o., 67-200 Głogów ul. Stawna 4F przekaże się w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie brutto 90 zł : odbiór osobisty (wpłata w gotówce) lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.02.2007, godzina 10:30, Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych i Projektowych "Inwestor" sp. z o.o., 67-200 Głogów, ul. Stawna 4F. SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.01.2007. _________________________ |